Götlaborg!

Jag är tillbaka på hemmaplan och det känns riktigt skönt - Göteborg är ju ändå staden som är numero 1 i mitt hjärta! Dagarna som har gått har jag spenderat med min stora kärlek, Morris! <3 och mina vänner å familj så klart fast dom är inte riktigt lika viktiga som honom...

Nu när jag har varit hemma har ju hunnit med ovanligt mycket dans! Jag har tagit en för Julia och två för en kille som heter Jonathan. Det verkar som att jag tog med mig min "ta-klass"-glädje hem från LA and i like it! Aha aha.

Nu ska jag hem till farmoren och sova, jag har nämligen inte riktigt kommit tillbaka i fas från min jetlag. Jag somnar strax efter Bolibompa varje dag. Precis som back in the days!

Imorn kommer Elin-Pelin till Gbg! Yay! :D jag, hon och mamma ska "inviga" Göteborgs första Starbucks som jag upptäckte idag (antar att den har funnits ett tag...) dubbel-yay!

Sov sött alla ni fina läsare så kommer det mer info om Gbg-livet imorn! Promise! (Jag ska bli bättre på att uppdatera annars är mina läsare otrogna. Jag har hört kommentarer som "Ja, jag får ju läsa Elins blogg istället, du uppdaterar ju så sällan". Not cool, not cool at all!) - Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0