Back to you.

Nu har är min helg snart över (ja, jag vet att det är måndag!). I fredags var det toppenväder och vi avslutade veckan med att ha en utomhus-lektion, viben var tung och ingen ville sluta! :D Kvällen blev ganska chill sen, jag och Rasmus hängde en stund i studion - han spelade, jag lyssnade, det är så vi jobbar!
Lördagen var helt underbar! Vaknade vid tolv och käkade frukost på altanen, sedan blev det volleyboll, akrobatik-träning och bikini solande. Precis allt man vill göra när det är fint väder. Lite senare var det grillning och chillhäng som senare övergick till tequila-race och takklättring. Kanske inte den ultimata kombon men vi överlevde - Plus att vi hade jäkligt kul! :D
Söndagen (alltså igår) tog vi en snabb våffla på Kaffestugan innan jag hoppade på tåget till Stockholm för att gå på studentskiva, Filip tar ju studenten till sommarn. Galet! Dock kände jag mig lite sliten så jag gick efter middagen, jag är ju trots allt inte 18 år längre! (Bara fantastiska 22. Jag är inte gammal, bara lite äldre än dom där studenterna!).

Nu sitter jag på tåget och är snart tillbaka på fantastiska Åsa! :D Woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0