Last day...

Idag är sista dagen på semestern. Imorgon börjar allvaret: jobbet! Jag ser faktiskt fram emot att börja jobba "på riktigt". Sist jag hade ett icke-dans-relaterat jobb (med undantag för några få dagar här och där) var hösten 2008. Japp... Det var ett tag sn. 4 år går löjligt snabbt!
 
Sista semesterdagen har i alla fall spenderats på bästa tänkbara sätt. Först degade vi i soffan några timmar, sedan övningskörde jag med pappa och till sist blev det bio (som vi höll på att missa pga övningskörningen!). Vi såg the Avengers, precis en sån där film som man vill se på en söndag. Underhållande, det hände mycket och man behöver inte tänka det minsta för att hänga med. Perfekt! Som avslutning på denna dag sitter vi bänkade i soffan, kollar på This is it och käkar pizza! This is life!
 
Eftersom jag inte har tagit några fina bilder idag (plus att vädret suger) så lägger jag upp några från MTV worldstage istället :) Here you go!
 
 
Mickis och Elin på Storans uteservering!
 
 
Hela glada gänget (Andrea, Elin, Mikaela några Carro och någon mer Mikaela tror jag...? Jag är ju inte precis känd för att vara bra på namn... Sorry!)
 
 
Happy people enjoying the suuuun! :) Och sågs på MTV-displayen! :D Almost famous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0