Boys are back in town!

Nu är äntligen alla hemma! Elin och jag landade i Götet i fredags men pojkarna kom inte förens igår, så nu är kollektivet äntligen fullständigt. Kom gärna och hälsa på oss om du har tid! :) Bara att plinga på på Smörgatan 104!

 

För er som har missat mitt liv nu när jag har bott på Åsa så har jag träffat en kille. Rasmus heter han och är superduper fin! Han gick musik på Åsa, vilket förklarar allt! :) Men mer om honom en annan dag!

 

Nu väntar jag på att få träffa min fantasiska Janna som ska komma hit :) Ska bli så himlans kul att se henne! Hon har varit ute och flängt runt hela jorden  i några år vilket har gjort vårt dagliga häng aningens svårt... Hennes föräldrar kom dock på en perfekta lösningen på detta problem: skaffa en lägenhet åt henne i Linné, briljant! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0