All by my self...

Nu har alla åkt och lämnat mig helt ensam - till och med hunden är bortrest! Så nu sitter jag här i soffan efter en dag fullspäckad med nya intryck och har ingen att berätta det för! Så HURRA för mobiltelefoner! Jag tror att jag har ringt kanske 10 samtal idag, till massa fina vänner. Och visst är det tur att jag har min blogg! Nu kan jag ju berätta för resten av er som jag inte hann ringa till! Opaaaa! :D
 
Men en sak är skön med att vara ensam: jag kan kolla på precis vad jag vill, blogga samtidigt och vara sådär riktigt fördjävligt osocial. Ja, jag vet. Nu sa jag ju precis att jag ville vara social och så skriver jag nu att det är skönt att jag slipper. Jag vet, jag är konstig, men jag hoppas att ni förstår ändå. Först vill jag babbla om allt sen vill jag vara tyst och göra osociala grejer. Ni vet, man är inne i både TVn och datorn samtidigt vilket resulterar i att det inte är jättelätt att ge ett vettigt svar när någon pratar med en, det blir mest "ööööööö... ääääää.... hmmm... assååå... aaaaaa" och personen som pratar med än blir irriterad (vilket man självklart förstår). Eller ni kanske är lite bättre på att multitaska än mig? Jag kan i alla fall inte göra mer än två saker samtidigt och OM jag gör två saker samtidigt blir definitivt ingen utav dom perfekt gjorda, så att lägga till en tredje i denna redan nästintill ohållbara situation är ju totalt omöjligt!
 
Jaja, nu har jag babblat på om onödigheter, men om sådant som jag måste skriva här då jag inte har några rummisar hemma. Idag har varit en jättebra dag, förutom att jag varit mongo-trött hela förmiddagen (dessutom gick jag upp 30 minuter för tidigt... mycket onödigt!), jag har jobbat och gått på teorilektion! Och sen när jag kom hem - jag har ju uppenbarligen världens finaste pojkvän - så hittade jag en lapp på sängen med lite kärleksfulla ord! Tack Rasmus! <3
 
Nu ska jag äta lite och kolla lite mer aktivit på Project Runway! :) Just det! Alla ni som är över 20 år, imorn är det Colors! Tagga tagga tagga och missa inte detta! Time to rock the blue! :)
 
 
Här är framsidan på den lilla lappen som Rasmus lämnade till mig! Så hiiiiimla fint! Baksidan håller jag för mig själv...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0