Åååååh vad man blir trött!!!

 
Förlåt, förlåt. Jag skrev precis ett inlägg och jävla CP bloggen tog bort det. FML. Så nu vill jag kasta min dator i väggen och gå och lägga mig i ett hörn och dö. Ja, jag vet! Det är inte hela världen men jag hade faktiskt ansträngt mig och skrivit bra saker.
 
Så nu så orkar jag inte mer och gör en sammanfattning:
Rasmus är hemma - han är underbar och jag är så himla stolt över honom. (Egentligen så var det en utläggning om varför också, men jag orkar som sagt inte).
Elin kommer sen - opa!
Och Erika - wiii
Jobb på måndag - like på det.  
Fiesta - Kom till Nef!
Helgen - Legendarisk.
Blogg.se's App - RETARD! Den fuckar mitt bloggande (vilket uppenbarligen deras hemsida också gör...)
 
Hejdå.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0