Tid med stort T

Det är så knasigt här ute i lilla Åsabyn - Det finns så himla lite saker att göra men endå har man aldrig någon tid över plus att man alltid går och lägger sig alldeles för sent på kvällarna. Idag har jag haft "fullt upp" vilket innebär att jag dansade till klockan 17.30, åt middag, drack te på rummet, bloggade, beställde en bikini från HM, hängde med lite folk och gömde en "lånad" madrass (jag förklarar mer om madrassen imorgon). Detta har gjort att jag har haft fullt upp enda tills nu, klockan 02.12. Knas! So little to do, so little time.

Men nu ska jag äntligen gå och lägga mig för imorgon har vi house (Unts, unts!) och då måste jag vara pigg så jag kan bli maxat inspirerad inför helgens event! :D

Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig :) Skulle vara superkul om du ville vara med <3



PUUSS

2012-01-26 @ 08:20:09
URL: http://joo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0