Stock-town

Nu har jag mellanlandat i Stockholm och närmare bestämt i Nadias rum i Mälarhöjden. Dock så har hon jobbat hela dagen idag så jag har fått sysselsätta mig själv. Jag började med att inte riktigt acceptera att hon ville ha "alone-time" och invaderade hennes lunch och tvingade henne och Erik att äta med mig. Ish. Det kanske inte var sååå dramatiskt, men nästan. Lovar.

Sedan dödade jag några timmar på stan för att sedan möta upp mina kussar Filip och Rebecka. Vi drog till TGI Friday och käkade smarrig mat. Mums! Sedan bar det av till Oscarsteatern för att kolla på Spamalot - den var AWESOME! Se den om ni har vägarna förbi hufvudstaden, ni kommer inte att ångra er.

Dagen avslutas nu med ett glas rött hemma hos Nadia och vanligt, hederligt tjejsnack - bästa kombon! :)

Innan jag avslutar detta fina och glada inlägg vill jag bara skriva: FUCK YOU CSN!!! I hate u and i will always do if you dont snap out of your terrible way of treating poor students! So F-U!
- så, nu känns det lite bättre!

Puss och godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0