Stock-town, get ready for the party-people!

Nu är jag och min andra hälft Elin ute och far igen. Kvällens och helgens destination är Stockholm! Streetstar är på tapeten och ikväll är det förfest på Fashing - fresh! Jag får se till att hålla hårt i väskan bara så det inte blir en repris från i somras... Den kvällen slutade med att en gråtandes och lite full Johanna satt på trottoarkanten, en iphone och plånbok fattigare... Men inget av det ska ske ikväll - jag har lärt mig av mina dumheter (hoppas jag!). Ikväll blir det dessutom ingen alkohol utan bara dans, dans, dans och massa härliga människor! :)

Så om du är i estocolmo i kväll: ta på dig dina fetaste sneakers, dra ner till Fashing och dansa hela natten med oss! Det kommer bli awesome! (Jag är fullt medveten om att jag överanvänder ordet awesome lite... Jag jobbar på det, okej? Det är inte så lätt att sluta som man tror...)

- Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0