På väg.

Väskorna är packade, efter att jag "långtids-lånat ut" lite saker som inte fick plats till Mickis, och är nu på väg till Stockholm! Men innan jag hoppade på tåget hann jag med en fika med Mickis och Janna på Condeco och sen, efter att ha släpat all min aningens otympliga packning till centralen, en middag med Marcus (en nyfunnen vän från dansvärlden :)). Man måste ju hinna träffa alla innan man återvänder till skogen, visserligen ska jag ju inte just till skogen än, men ni förstår.

Och andra saker har också hunnits med - jag har äntligen gaddat mig! :D Jag är så jääävla nöjd! Och vilken kick det är! Kommer ju antagligen bli en och annan till om jag känner mig själv rätt. Så ska ni tatuera er i Göteborg så rekommenderar jag verkligen Unikum Tattoo. Assköna och proffsiga killar. Stoffe hette han som gaddade mig och jag kan inte vara mer nöjd! :) Superduktig och trevlig kille!

Men nu bär det alltså av till Stocktown och det ska bli jättekul! Jag ska träffa Nadia och hälsa på i hennes nya bostad och dessutom ska jag hinna med några släktisar och kanske - om det hinns med - lite dans!

Men SHIT vad jag saknar skolan!!! Helt galet! Vill bara att allt ska dra igång igen, nu har jag slappat alldeles för länge. Och vad man saknar alla människor. Det är nästan lite obehagligt - hur ska det gå när skolan är slut på riktigt i juni? Tur att Elin ska bo med mig annars hade jag väl dött. Men jag känner redan att man kommer att sakna alla också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0