Gott nytt 2012!

Nytt år, nya tag. Det är dags att lämna det gamla på hyllan och blicka framåt! Nu ska jag börja ta hand om mig själv lite bättre (det var mitt lite lagom abstrakta nyårslöfte). Dock börjades det nya året, inte helt oväntat, med en rejäl bakfylla. Så från och med idag ska jag ta hand om mig själv lite bättre...

Jullovet varit toppen hittills! Jag har hunnit träffa massa kompisar, dansa lite grann och bara njuta av storstadsluften. På onsdag byter jag ut Göteborgs förorenade luft mot Stockholms minsta lika härliga luft och fina gator! Då är det dags att åka upp och hälsa på släkten och vänner på andra sidan Sverige - här diskrimineras inte någon av kusterna inte! Nej, nej! Vi jobbar inte så!

Fiiiina tomtar framför granen :)

Den stora tomten kom och hälsade på! Morris var inte jätteförtjust i honom...

Mysig Morris ligger och sover i knäet.

Amerikanska pankakor hemma hos Mickis!

Vinprovning på Nyårsafton hemma hos Mia!

Fint sällskap på nyår! <3

Läser upp smakerna som vi försökte hitta...

Tolvslaget med min fantastiska Mickis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0