Framtiden.

Jag vet att man ska leva i nuet och så men jag känner att jag inte riktigt kan det om jag inte har någon koll på vad som ska hända i morgon. Jag vet, dumt och ologiskt. Men nu är det så att jag faktiskt ha skaffat mig lite hållbara planer för 2012, här kommer dom:

  • 10:e februari - Los Angeles BABY! AtoM drar till LA i 3 veckor för att ta klasser och glassa i solen.
  • 9:e mars - Juste debout, Paris! Woop, woop! Det blir en weekend med massa galenheter så så dans och SHOPPING!
  • 27:e april - Polen! Då blir det klassresa! Yeaaaah!
  • 8:e juni - Jag och Elin flyttar till Kallebäck i Göteborg och spenderar sommaren där med massa dans och skönt häng.
Resten av året, alltså efter september, är oplanerat! Lite små galet sådär! Liiiite spontan får man väl vara. Eller ja, tanken är ju att vi drar till Stock-town. Vi försöker byta min lilla 1:a i Götet till en lite större lya i storstaden. Vi får väl se hur det går med det, men vi har ju ett bra tag på oss att lösa det! Yaaaahoooo!



AtoM <3



Min sambo och jag i somras! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0