Fuck you.

Ibland hatar man sig själv för att man bryr sig. Jag vet, jag är i LA och allt är perfekt men igår träffade vi några killar som fick mig osökt att tänka på idioter. Egentligen är dom säkert inte det - dom är bara på semester och hade druckit liiite för mycket - men ändå så sätter det igång mina tankar just nu. Kanske är det för att det är mitt i natten och jag är lite sentimental men hur som helst så påverkar det mig. Och det stör mig. Det stör mig att jag stundvis faktiskt tänker tillbaka på mitt liv och blir ledsen. Ledsen över att jag ödslat tid på idioter som inte fått mig att må bra utan rent utav tvärtom. Men jag är också, egentligen, tacksam. Tacksam för att jag tillslut förstod att jag förtjänade bättre än så.

Tyvärr så måste man tydligen välja fel väg för att hamna rätt! För även om jag är arg för att jag la tid på dom där idioterna så har det lett mig till där jag är idag - i LA med två av dom finaste människorna jag någonsin har träffat. Så Fuck you och Thank you för alla fel-steg jag har gjort för dom här tjejerna är värda vad enda omväg jag har tagit!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0