Dance is my drug

Idag vaknade man upp med känslan av att inte alls vilja stiga upp ur sängen. Det kan kanske ha liiite att göra med den spontana Gavin Degraw-sessionen som uppstod mitt i natten och höll på till cirkus kl 03.00. Hur som helst så ville jag inte gå upp och än mindre dansa... Jag hatar när man har sådana dagar! Men jag gick upp, tog på mig träningskläderna och vandrade iväg till danssalen - och så jäkla värt det var! Vi hade Niki idag och hon vände helt uppochned på mitt mode. Det enda jag ville vara att dansa! Tyvärr så hade vi bara henne i 3 timmar... 3 timmar kanske låter sjukt mycket för er men tiden går så stört fort när hon har klass! Det är som att man går in, latjar runt lite och vips så är klockan 14.00! Galet! Men det är väl så det ska vara.

Jag och Elin pratade om det idag. Det är inte bra att ha så roligt hela tiden för då flyger bara livet förbi! Därför är det nog tur att vi har breaking på måndagar, hehe.. (hoppas inte Freeze läser detta och om han gör det: Du vet vad jag tycker. Inte min favorit-stil. Vi vet båda två att jag aldrig kommer att bli b-girl! I hope not...)

Nu ska jag ra en liten powernap innan middagen!
- Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0