Nada to do...

När man bor så här ute på landet som vi nu gör så finns det inget tråkigare än att vara sjuk! För det finns absolut INGENTING att göra då, förutom facebook, bloggen och kolla på de filmer som ligger på min hårddisk. Men utöver det - nada! Vi har ingen bra TV som man kan slö-kolla på och om man nu skulle vilja kolla på 1an eller 4an måste man hänga i allrummet vilket inte är så uppskattat när man är sjuk. Så man får stänga in sig på sitt rum och bara härda ut helt enkelt.

Jag har lyckats bli förkyld och få öroninflammation och hoppas verkligen att detta går över snart... Men eftersom det inte är så kul att bara ligga still när alla andra festar så var jag ju med en stund igår vilket bidrog till att jag fick ont i andra örat också. Typiskt. Men idag ska jag ta det lugnt på riktigt. Härda ut här inne på mitt rum. No party for me.

Peace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0