Det där med att boka tågbiljett.

Ja, jag kan nu konstatera att det där med att boka biljett hem med SJ INTE är min grej. Förra gången så lyckades jag inte bara boka fel dag utan helt fel vecka! Detta dessutom utan tillägget "ombokningsbar" så jag hade inget annat val än att ta mitt pick och pack och åka hem till Göteborg.
Sen, efter att ha åkt hem fel helg, var jag ju tvungen att boka en biljett hem på rätt helg, alltså idag. Så jag bokade biljetten, var extra noga med att boka på rätt datum denna gången - man vill ju inte göra samma miss två gånger - men missade helt att fylla i platsreservation! Så nu får jag antagligen spendera större delen av min hemresa på golvet, hurra! Visserligen så hittade jag en ensam ledig plats, efter att ha vandrat igenom hela tåget, men jag vågar inte tro att den kommer att vara ledig hela resan... Men jag hoppas innerligt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar som ditt bokande och annat handlande på internet går hand i hand. Ungefär som mitt med 11 syltburkar, hahaha. Kom att tänka på Thomas Ledins låt men med en text som passar oss bättre:

Å Å det ligger i släkten, nånting är på gång!!

Puss puss

2011-10-29 @ 00:03:44
URL: http://www.ishastar.se
Postat av: Johanna

Haha, sant! Det ligger väl helt enkelt i ditt DNA ;)

2011-11-03 @ 09:16:58
URL: http://willbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0