Blogging, blogging.

Självklart är jag ju fortfarande sjuk - Typiskt! - Även om jag faktiskt tog det jäääättelugnt hela dagen igår. Jag tycker faktiskt att det borde räcka med att man har det lugnt i en dag. Känns lite orättvist att jag ska behöva ligga här i min ensamhet längre än så när det finns massa andra roliga saker att hitta på... Men jag ger det en dag till, sen får det vara slut. Imorgon är jag frisk! Punkt slut.

Eftersom jag är sjuk och av någon konstig anledning inte kan sova så mycket (antagligen för att jag knappt kan andas och vaknar upp i panik-host-attacker och samtidigt försöker kväva dom eftersom jag inte vill väcka min roomie) så har jag börjat läsa lite andra bloggar. Det är faktiskt lite mer intressant än jag trodde och det är ganska lätt att fastna. Tidigare har jag ju varit jätteanti bloggar (vilket är lite komiskt eftersom jag har en själv - Miss Yoyo Two-Face är mitt nya namn, yes i know) men nu börjar jag inse charmen med det. Dock så läser jag mest bloggar där jag känner den som skriver, typ Elin, vilket är lite roligt och onödigt eftersom vi bor ihop... Men jag läser även andra! So do it! Kan rekommendera en tjej som heter HanaPee, sjukt kul läsning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0