Återför(o)renad!

Nu är jag tillbaka i storstan, eller jag var i alla fall där för en kort stund, just nu är jag hos mamma på landet. Jag kom till Göteborg idag klockan 19:10, 19 minuter för tidigt! Can u believe that? SJ, som alltid är försenade, kom nästan tjugo minuter för tidigt till centralen! Om det finns en Gud så gillar han verkligen mig just nu. Känslan när jag steg av tåget var helt fantastisk, det var som om det bubblade lite i mig av att vara hemma igen. Allting kändes helt plötsligt jättebra. Jag har nog saknat Göteborg lite mer än jag anade...

Nu är jag i alla fall hemma hos mamma och träffar min lilla Morris! OM jag har saknat honom! Just nu ligger han hos mig i soffan och myser - Priceless! Snart är det dags att gå och lägga sig, är fortfarande lite sjuk så jag behöver sova borta sjukdomen så att jag kan träna ordentligt så snart som möjligt. Kommer bli deprimerad annars. Inte alls kul att sitta och kolla på när dom andra dansar och man inte får vara med...

Jag återkommer med updates om mina spännande äventyr på hemmaplan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0