Almost lover.

Nu har jag hittat den bästa terapin för mig... Det finns inget som är mer befriande än att gå till en av musiksalarna och låsa in sig. Bara jag och ett piano. Där kan jag sitta, alldeles ensam, och ta ut mina känslor vilket ofta är mycket skönare än att prata. Ibland är det också mycket lättare att spela än att sätta ord på saker och ting. Inga frågor, inga svar. Dessutom så slipper mina kära vänner höra mig klaga över saker som stör mig utan jag kan släppa lös allting där inne.

Två timmar är allt som behövs sen känns det alltid som om livet är lite lättare. Missförstå mig inte fel nu, mitt liv är jättebra, jag har det verkligen toppen här ute i skogen! Men även när livet är toppen kan man ha dippar - That's all!

Jag har hittat några favoriter att spela, antagligen för att Andrea brukar spela dom för mig vilket gör att jag saknar alla hemma lite mindre och för att dom är så jääävla fina, dom är:

Gravity - Sara Bareilles
Almost lover - A Fine Frenzy
Someone like you - Adele



Kommentarer
Postat av: Andrea

Finaste! Jag har massa nya grejer att spela för dig när du kommer hem. PUSS

2011-10-10 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0