Back on track.

Nu är jag tillbaka på Åsa, därav den dåliga uppdateringsstatusen... Det är så himla skönt att vara tillbaka! Jag har verkligen saknat alla, och då menar jag faktiskt alla! Lovet var dock välbehövt för stämningen på skolan är ännu bättre nu, inte för att den var dålig innan men den är liksom lite mer tipp-topp nu!

Just nu sitter jag och Elin på rummet som vi nu nästan har inrett klart - jag släpade upp en matta och ett mini-kylskåp som vi fyllde med Coca Cola, så nu är det näst intill perfekt här! :)

Snart kommer Nadia hit och då är det dags att sätta igång med hårdträningen inför kommande events, mer om det kommer snart. Hur som helst - min kropp är fucked up nu! Det känns ju att man har haft lov och att vi hade fyspass igår... Men jag gillar't! :D

That's the way we roll! Fuck yeah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din mini kyl <3 fast hälst med tequila rose

2011-11-10 @ 00:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0