För nu är jag inte bitter (På riktigt!)

Igår på eftermiddagen ringde en kille till mig, som nästan bara pratade spanska och lite knagglig engelska, och sa att han hade hittat min plånbok slängd i en park! Med pass och kort i och allt sånt!!! Helt fantastiskt! Då har alltså han sökt upp mig på internet för att hjälpa mig, jag tror att han är sänd från himmelen!
Dessutom var jag inne på 3 härromdagen och upptäckte till min förvåning och glädje att jag hade tecknat en försäkring på min telefon när jag köpte den! Så för endast 500 kr. får jag en ny telefon! Och det finns inte längre några Iphone 3GS 16GB så jag får en Iphone 4 :D Lätt värt 500 kr!
Så allting verkar ordna sig bra, dessutom ledde ju detta till att jag tog tag i mig själv och gick och gjorde ett leg, så jag slipper släpa runt på mitt pass när jag går ut!

Så allt det onda ledde i slutändan till något gott! Och jag är evigt tacksam för att jag var smart nog att teckna en försäkring! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan!

Min iphone 3gs 16gb har åxå gått sönder.. totalförstörd verkligen!Jag har försäkring som du åxå verkar ha. Fick du erbjudandet att betala självrisken direkt och sen få telefonen eller behövde du vänta i några veckor för att få iphone 4:an?

Vore jättesnällt om du kunde svara :) Ha en fortsatt trevlig dag! // Lisa

2011-07-06 @ 20:20:32
URL: http://qwirwas.wordpress.com
Postat av: Willberg

Hej Lisa!

Till mig sa dom att jag skulle göra en skadeanmälan först där man ska bifoga den polisanmälan man har gjort! Dom sa att det skulle ta några dagar innan jag får min nya telefon, men jag tror att det kommer att dröja lite längre än så. Dock så vet jag inte om självrisken, antar att jag måste betala den när Tre har godkänt min skadeanmälan helt enkelt!

Mvh

Johanna Willberg

2011-07-06 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0