Update!

Nu var det minst sagt 1000 år sen jag skrev sist! I alla fall om man frågar mig för mitt minne är, efter noga studier av mig och Andrea, nästintill obefintligt. Så det kanske helt enkelt inte är så att jag har dåligt ansiktsminne, jag har bara dåligt minne. Punkt. Eller en kombination kanske... Riktigt illa i sådana fall...

Hur som helst så har livet rullat på som vanligt - plugga, jobba, dansa och leva livet. Det är vad som händer nu för tiden. Och hunden har vuxit han, han är en riktigt tonårs-jävel nu. En sådan där som helt plötsligt har glömt vad han heter när tillfälle ges. Dessutom har han börjat gnälla också. Jag tror att, om han hade kunnat, så skulle han smält i dörrar och fört ett jävla liv dygnet runt med en fin målbrottsröst. Så man får väl ändå vara tacksam att han är hund.

Plugget går frammåt också. Snart, eller förhoppningsvis snart, så kan jag prata spanska. Flytande då. Ish.

Men till hösten blir det tillbaka till Handels. Humanisten - not my thing. Så om HP-poängen håller blir det en civilekonom till hösten som gäller.

Annars så är det Dans (med stor D) som är ljuset i vardagen just nu (plus Juan då, of course). Dock så har jag ju inte precis världens bästa kondis nu efter min underbara influensa. Hehe, just det... Men det rullar på. Har blivit lite slapp med freestylen nu, men jag kör på mental bearbetning just nu, so I keep on tellning me, och det rullar frammåt. Tror jag i alla fall... Hur som helst, det känns bra nu.

Peace & Kärlek till er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0