Tv-plågor

Så sitter man hemma bänkad framför TVn en måndags förmiddag innan skolan. Prime time! SVT visar riksmötet, 4an visar efter 10 med Malou (vilket just idag inte alls passade mitt behov), 3an visar Days of our lives och 5an visar 7th heaven (alltid lika "korrekt"). Booooring... Jag orkar inte! Varför måste dom visa sådana här hemska serier, inte konstigt att folk som är sjukskrivna eller mammalediga blir deprimerade av att vara hemma. Jag tycker helt enkelt att regeringen borde satsa lite pengar på komediserier som sänds på förmiddagarna helt enkelt! Det skulle nog lösa många problem...

Hur som helst, nu ska jag återgå till mitt liv av tråkiga serier (just nu Tyra Banks show. OMG! hon är så "full of her self", hon har bjudit in sin "beundrare" Bow Wow och läser upp hans Twitter om henne! "Tyra, your so beautiful". Lite pinsamt... erhm...) och kanske om en liten stund ta tag i mig själv och stänga av TVn och get dressed for success - wohoooo!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0