En annan dag

AAAA! Jag blir knäpp i huvudet, eller jag tror nog snarare att jag redan är... Hur som helst. Jag kan inte riktigt bestämma mig angående mina semester-planer.
1. Åka till Åre med kompisar v. 3
2. Åka till Björnrike med Papput v.7
3. Åka någon annan stans, bara bort vilken jävla vecka som helst (dock inte när jag har tenta, vore dumt!)

Jag vet inte riktigt hur jag vill göra, eller ens att jag vill. Jag vill inte! Eller jag vill ju. Men jag orkar inte lägga massa energi. Det vore så skönt att ha en personlig assistent (inte för att man är handikappad då) som kunde ta alla sådana här beslut åt mig så att jag istället för att gnälla om detta på min blogg kunde ägna mina dyrbara tid till annat. Så som att ta ett bubbelbad, dricka champagne eller få massage. Nej just det, så ser inte mitt liv ut. Min dyrbara tid skulle bestå av att hinna plugga, jobba eller andas (plus äta och sova om det hinns). Punkt. Fabulous.

Så nu har jag fått (eftersom jag inte har någon assistent) avreagera mig här på min blogg och hoppas att en vision om vad jag ska göra sakta kommer till mig. I väntan på denna ska jag återgå till att läsa den fantastiska boken Microeconomics and behavior. Think happy thoughs... Yay...

Och så måste jag bara tillägga att Andrea inte fattade varför det stod RIP på alla våra filmer i datorn. Hahahaha! Vi har en hel kyrkogård där!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0