Ännu en dag...

Idag har det varit dans från början till slut. Först 2 klasser på Bild & Form skolan i Masthugget, vilket brukar vara ganska ansträngande, inte rent fysiskt, men psyket är en aning överbelastat efter den dag där. Men idag gick det riktigt bra, inga tårar, inget skrik, inga slagsmål & inga hot. Sedan bar det av till Move för att ha Akrobatik med mina söta barn, som jag absolut inte alls kände för idag. Men det gick jättebra faktiskt! Även om en liten pojke var lite vrång, ni vet, 5 år. Då kan det vara så ibland. Men trots detta gick det superbra! Barnen var nöjda och jag hade riktigt kul :) Sen kom Nadia förbi och vi satte oss i Caféet och tjötade lite, men vi bestämde oss för att dra till Forum för att kolla lite på Johanna - så grym!

Så som vanligt är min dag full av dans! Men jag klagar inte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0