Mode?

Först 2 timmar träning med gruppen & sen 3 lektioner, jag är verkligen på G! Känner dock att hostan börjar komma till mig, men jag knarkar halstabletter (inte för att det hjälper mot hosta, men det känns bra i alla fall!).
Innan träningen var jag förbi Shelta för att hämta upp mina nya Air Max! :D Yaay! Måste verkligen ha några vettiga skor att träna i nu när man sliter på kroppen.

Och så kommer vi till veckans tema på min blogg! Mode-bloggar! Helt seriöst?!?!
Ex.
Så här såg jag ut när jag gick ut idag:
Stövlar, 15 cm klack - Scorett (konstigt att tjejen inte bryter benen?)
Leggings - NK mode, dom kostade bara ....
Tröja - D.O. G-star (tröja? Endast? Jaja, men det är ju bara fem minus ute...)

Och så har dom någon check liten bild på sig själva upp-posade. No offense, men jaa, om du har en stil så kanske man kan skriva något kul om sin outfit, men om man är en random modeslav, vad är då poängen? För att flasha men att: "Jag har faktiskt råd med dyra saker!" eller vad? Jag förstår helt enkelt inte. Så av den anledningen ska jag ge er min dags utstyrsel:

Johannas Modetips!
Byxor - från någon flummig marknad i Chile, fett värda, dom är ju luftiga och bra för träningen.
T-shirt - i en random billig storkedja i Chile, ta 2 för typ 80 kr. Nice!
Skor - Utslitna Nike, luktar mindre gott!
(För att se resultatet, kolla bilden nedanför)



Dance, dance, dance!

Nä, men folk får väl ha sina modebloggar om dom känner för det, vem är jag att dissa egentligen? :P Tycker bara att det är mycket underhållande att kolla på, så dom fyller ju ett visst syfte kanske då? Vad skulle jag göra utan dom? Jag skulle ju inte ha något att skriva/tycka om! Så tack alla modeslavar :) u made my day!

Hitta alltid något bra med allt som finns i livet, det gör det så himla mycket enklare.
Älska mer! (Ey, värsta smygreklamen blev det också!)

Peace & love & sånt!

PS. Jag älskar mig man så mycket, Juan är ljuset i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0