Lyckad kväll!

Igår var det House jam på Oceanen och det blev riktigt nice faktiskt. Det va visserligen en aning förvirrat när vi skulle köra vårat bottle-cypher battle men det löste sig ändå i slutändan, även om det blev lite flummigt. Men nästa gång ska vi vara lite mer noga med att sätta hådare regler! Man lär sig något nytt varje gång. Så nästa månad kommer det bli överfett och alla måste komma dit! :D Yaaay!

Sjukt inspirerande kväll. Juan, min käraste, slutar aldrig att imponera på mig. Jag trodde att jag hade sett det bästa (vi tränar ändå ihop varje dag) men han kommer hela tiden med nytt! Är så sjukt stolt över honom! Han är min största inspirationskälla när det kommer till housen. Min idol nummer 2 är Pino, om ni inte har sett honom, gå in på youtube och njut! Sjuktligt duktig med sånt skönt flow! Nice nice.




Juan knäcker!

 

Jag och Nadia gav upp hoppet om att få en normal bild på oss båda.

 

Rent psykiskt är jag nöjd med kvällen. Men min kropp vill helst lägga sig ner och aldrig mer gå upp. Jag tror den önskar att jag snart går i pension. Jag hör ständiga klagorop från min rygg i form av att min disk petar på närliggande muskler för att upplysa mig om att jag ska lugna ner mig. Och mina fötter har också rapporerat om missnöje i form av att krampa på ovansidan. Men varför lyssna på sådant skit när hjärtat säger till en att fortsätta och pusha mer! Man ska alltid lyssna på den possitiva sidan så länge den finns kvar! Det är så onödigt att lägga vikten på något annat...

 

Peace! :)

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0