Kan inte sova...

Klockan 6 på morgonen ligger jag och vrider mig i sängen när jag istället skulle kunnat sova. Varför? Varför? Man borde väl inte ha resfeber när man ska åka hem igen, eller? Och självklar som vanligt när jag ligger sömnlös/halvt medveten börjar jag koreografera i huvudet. Och då är det kört! Inte en chans att man somnar då, man är ju helt uppe i varv! Har man en arbetsskada eller vad?
Jag minns när jag gick i skolan och hade mycket att göra, då kunde jag vakna upp mitt i nätterna utav att jag ligger och löser ekvationer i huvudet!!! Vad är det för fel på mig egentligen?
En gång lyckades jag lösa ett tal på det sättet som jag hade haft på ett prov dagen innan, men inte klarat av. Så dagen efter traskar jag till skolan med lösningen i handen och får en förvånad/skum blick av min lärare...

Så varför detta problem? Jag menar, jag ÄLSKAR att sova! Sova... sooova... Men ju mer man försöker desto sämre går det...
Men nu får jag nog försöka en stund till, kanske blir klar med min koreografi om inte annat! :P


Mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0