Gen-fel!

Tydligen så är det så att detta internet-shopping-handikappet är en ärftlig sjukdom. Det visade sig nämligen att min mor var källan till mina problem (det är svårt att veta om det går ännu längre tillbaka då internet inte fanns på min mormors tid. Jag misstänker också att defekten ligger i dom kvinnliga generna då min far aldrig stött på sådana problem). Mamma fick sitt utslag en gång på senare 90-talet då hon skulle beställa en burk med jordgubbsmarmelad. Det visade sig senare, när vi fick leveransen att hon råkat skriva en 1a för mycket och vi hade istället 11 stycken hemma. Jag var inte så gammal då ca. 10 år och såg det då mer som en fördel (jag älskade jordgubbssylt) än som ett problem. I dagens läge har jag insett allvaret av denna inkompetens och fasar starkt inför min framtida ekonomi!

Först allmän förvirring

Sedan paniken

Sen är det bara att gilla läget!

 




Kommentarer
Postat av: Katrin

Det räcker ju att se bilderna så inser jag vad genfelet kommer från!! Hahaha, jättekul igen!

2010-02-21 @ 20:16:37
URL: http://www.ishastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0