Personal-shopper

Idag fick jag äran att vara personal-shopper åt min kära vän Erik, vilket han verkligen var i behov av, no offense: men han har varit gothare, ni kan ju föreställa er hans garderob. "Dark and troubled" som ska övergå till "normal and happier", det krävs en hel del för det. Hur som helst så var det verkligen ett bra sätt att spendera dagen - jag får välja, men jag slipper att betala. Det kan ju inte bli bättre (eller jo, om jag hade obegränsat med pengar och kunde köpa vad jag ville, men det är ju totalt orealistiskt, så ja). Och sjukt effektiv var jag också (vilket kan ha å göra med att Erik inte velar lika mycket som jag gör när jag ska köpa något - "ska jag...? Nää... Joo! Njaa... Hmm... Okej... huh?"), jag bara langade upp snygga plagg till bra priser. Vi hann till och med fynda i massa olika affärer: Weekday, T12, Solo, Intersport (tro't eller ej), Shelta, HM och Carlings. Självklart var ju inte aaallt till honom, några inköp blev det ju allt för mig.

Men nu är jag färdig-shoppade för i år. Puuuh! Känner att jag får ta och lugna mig lite, jag måste ju spara pengarna till New York & Chile. Jag vill så gääärna kunna göra båda två sakerna. Dock har det börjat bildas en liten klump i magen av tanken på att vara utan Juan och Morris i 3 månader. Jag kommer bli helt tokig i huvudet... Vilket jag kanske redan är, men en gnutta mer.

Nu ska jag dra mig tillbaka och krypa ner i sängen med mina pojkar (ja, Morris sover under täcket). Och så vill jag bara säga att min man är fantastisk och han är supersnygg i sitt hår :D Massa kärlek!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0