Bio på kartan

Idag är det bio som gäller och biljetterna går till Avatar i 3D. Jag har redan sett den en gång (då i 2D och i Chile) men den var grymt värd, så jag ser den med nöje en gång till (sen tror jag inte jag minns hela filmen ändå. Ja ni vet hur det är...)
Men då kommer vi till det här med att gå på bio. Det är ju inte precis så att det är någon dresscode för att komma in eller någon som ser hur man ser ut med tanke på att det är mörkt 95 % av tiden man är där. Men ändå ska man klä upp sig, varför?
Jag förstår det verkligen inte, men ändå gör jag det. För jag gick faktiskt till bion en gång i mjukisar, men det kändes liksom inte helt rätt! Okej okej, man ska göra som man själv vill och så, men ändå. Så nu är frågan:
Vad ska jag ha på mig?! (AAAAAA, hata, hata, hata!)

Det finns inget värre en klädproblem, speciellt eftersom jag inte tycker att jag inte borde ha det. Meeen, jag är ju född till tjej, så jag är evigt dömd att strula med klädvalet. Det är liksom något som ligger i våra gener, det faller inte naturligt för oss att inte tänka när vi klär på oss. Vi måste överanalysera.

Så nu sitter jag här, det är en halvtimme kvar tills jag måste dra och jag har för närvarande på mig ett var skjorts och ett linne.. Inte direkt bio-material.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0