NEW VIDEO: Take Care - Drake

Ja, det går inte så jättebra för mig. Youtube hatar mig. Som vanligt.
Jag fick hjälp av min fina pojkvän med att klippa, fast jag vet inte om ni kan se klippet... Här är länken iaf: http://www.youtube.com/watch?v=hdPeA3j_LzE&feature=plcp
 
Jag försökte lägga upp den här på bloggen men då mongade den sig! Och när jag ser klippet så är musiken liiiiite liiite före. Antingen har det blivit något fel eller så saknar min dator takt-känsla.
 
Ni kan väl vara så himlans gulliga och klicka på länken, kolla på klippet (om det går) och kommentera här. Antingen om klippet är mongo eller om ni har kommerntarer om min koreografi, allting uppskattas! Håller tummarna för att ni kan se den...
 
Puss <3

Kommentarer
Postat av: ericafalk

åå jätte jätte fin korre johannis! sofia tycker oxå det va grymt! puss

2012-06-26 @ 08:17:37
Postat av: Johanna

Tack min fiiiina fina kusse :) <3

2012-06-26 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0