Fiesta!

Här är lite bilder vi tog när vi var på väg till stan för att fixa inför kvällen! Jag har äntligen köpt mig en militärjacka och ÄLSKAR den! Men det var liiite obehagligt när jag hittade ett platsfodral för näsdukar med italiensk text i jackan, dom var ju inte precis mina...

 

Igår var det party-time! Tanken var från början att vi skulle ha en riktig hederlig hemma-fest à la Åsa style men det slutade med att det blev en förfest som sedan ledde oss ut på krogen. Jag var lite besviken i början av kvällen med tanke på att vi hade ansträngt oss en del och folk var lite dåliga på att höra av sig, men sen tänkte "screw that" och hade kul ändå! Egentligen räcker det ju med mig, Elin och Rasmus för att vi ska ha en lyckad kväll! Men några tappra festare kom ändå hem till oss - Tack till er! <3 Sedan mötte vi upp ett gäng ute på Yaki-da och dansade loss resten av natten!

Nu sitter Det Nya Kollektivet i soffan och bakis-snacksar chips med dip (ännu ett plus med att det inte kom så mycket folk som vi hade tänkt - mer mat till oss!) Dessutom så var det inte så jättemycket att städa, fast Rasmus gjorde ett bra grundarbete igår innan vi gick och la oss - Tack! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0