It's a wrap people!

Shiiit! Jag är officiellt död i hela min kropp. Jag gjorde ett halvdant försök att gå och träna lite efter skolan men det slutade med att jag dansade i 10 minuter, stretchade i 10 och sov i en halvtimme. När jag blev väckt av några klassisar insåg jag att det var dags att kasta in handduken och ge upp för dagen... Så nu sitter jag istället bänkad framför minidatorn och lyssnar på mysig musik. Ahh... Men det tycker jag att jag förtjänar efter att ha maxat på alla klasser idag... Så det så!

Dessutom tänkte jag passa på att lägga upp lite bilder från photoshooten som jag hade med Erika inför hennes modevisning strax före jul, så här är dom:








Nu när jag har lagt upp dessa tänker jag att det är dags att dra mig tillbaka och dricka te. Kanske umgås med några i kollektivet också. Vill ju helst inte få stämpeln som den konstiga tjejen som alltid sitter ensam på sitt rum och inte umgås med någon... Inte för att jag tror att jag skulle få den om jag så satt här resten av terminen - Jag var ganska översocial förra terminen så det nog räcker och blir över. Så jag ska egentligen bara gå ut och dricka te med mina fellow husdelare för att jag faktiskt gillar att umgås med dom! :) Så kan det vara!

Peace och kram <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så fin min underbara dotter! Puss och kram

2012-01-24 @ 20:48:48
URL: http://www.ishastar.se
Postat av: Willberg

Du kan vara fin! ;) Puss <3

2012-01-25 @ 11:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0