Life in the forest

Nu är lovet över och jag är tillbaka på Åsa. Det känns så himla skönt att vara här och träffa alla människor som man har saknat så mycket. Klart att det var skönt att vara hemma i verkligheten en stund men jag gillar våran lilla Åsa-bubbla och känner att det är var alldeles lagom att vara borta ifrån den i tre veckor. Så nu har det varit kramkalas och myspys enda sedan jag kom tillbaka :)

Idag har och Elin gjort ett ryck och rensat ut våra garderober - det var verkligen på tiden! Varken jag eller Elin kunde stänga varken dörrar eller lådor. Och nu har vi loppis i vårat rum, Erika går loss, hon har första-ching!

Jag, Elin och Dawda tog en sväng in till stan efter vi insåg att kylskåpet tyvärr inte fyller sig självt på lovet... Typiskt!

Dawda drömmer sig bort om kylskåp som inte behöver fyllas manuellt... Ah...

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0