Honey, i'm home!

Nu, äntligen, är vi framme i lilla Sköldinge. Idag var vi på resande fot från klockan 8.15 till 14.00 så vi var gaaaanska sletna när vi kom fram. Som tur var så stod sängarna redo för en lång och utvilande P-nap! Ahhh...

Ikväll blir det chill häng med handboll på TV - woop, woop! Dock är jag ju inte så insatt men jag har förstått att matchen är jäääkligt viktig så det är ju bara att bänka sig och heja hårt! Det är i alla fall min plan.

Imorgon är det tillbaka till verkligheten med breaking och fys vilket jag verkligen kan behöva. Jag känner att jag har slappat till mig lite nu senaste veckan, jag har liksom ingen träningsvärk. Inte okej! Men på onsdag är det ingen vanlig dag, nej då får vi finbesök av Mr. P-lock himself! Gaaah! Han är freakin' awesome! Man vill ju inte annat än att locka när man ser honom! Kolla in klippet och njut...

Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0