En liten snabbis

Här kommer ett litet inlägg från helgen, jag sitter nämligen på tunnelbanan och använder blogg.se-appen!

Helgen har verkligen varit helt fantastisk! Vi har dansat rövarna av oss både fredag och lördag - det kan ju inte vara bättre!

I fredags var det preselection till juste debout - jag ställde upp i hiphop och house för er som inte vet - men jag gick inte vidare tyvärr... MEN jag är glad ändå! Jag är glad att jag ställde mig framför alla dom där människorna och gjorde det bästa jag kunde under den pressen som var. Av någon konstig, fast ändå ganska logisk anledning, gick det bättre för mig i hiphopen. Antagligen för att jag inte har riktigt lika höga krav på mig själv... 15 minuter innan vi skulle gå upp i hiphopen stod jag och tänkte "va fan håller jag på med? Vem försöker jag lura? Jag kan ju inte det här!". Men jag tog mig samman och gjorde det bästa av situationen, dansa kan jag ju trots allt!

Nu är jag framme vid min hållplats och hinner inte skriva mer! Fler uppdateringar kommer ikväll! Stay tuned! :D

- Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0