Body.

Snälla! Finns det någon fin själ där ute som skulle kunna vara så snäll och ge mig en ny kropp? Den som jag har just nu har alldeles för mycket träningsvärk och just idag orkar jag inte ha en sådan. Jag kan knappt skriva på mitt tagentbord utan att få ont överallt, hur ska jag då kunna njuta av dagens underbara workshops av Green tek och P-lock?! Nej vet du vad! Det fungerar faktiskt inte så. Så snälla! Ge mig en ny. Det räcker med ett 24-timmars lån, jag lovar!

Jaja, jag lär ju få försöka jobba med den kroppen jag har idag endå... Så nu ska jag ställa ifrån mig datorn, rulla ur sängen och försöka kravla mig iväg... Mer uppdateringar om denna fantabulösa dag kommer senare!
- Kärlek!




En gammal dansbild som Moa Linjer tog på mig när jag var och tränade på Dansforum. Då hade jag minsann inte ont i min kropp.


Kommentarer
Postat av: m

2012-01-25 @ 11:26:28
Postat av: Mamma

Jag byter gärna - höhöhö :D

2012-01-25 @ 11:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0