Party in the USA

Igår hade jag och tjejerna premiär på stadens nattliv! Det blev en riktigt rolig kväll som vi spenderade ihop med några nyfunna vänner från Taiwan som bor på vårt hostel. Och tro det eller ej men dom är också dansare - den här staden kryllar av oss! Var du än går ser du dans, dans, dans! :)

Idag var vi lite slitna men bestämde oss att det ändå var värt att ta några klasser, det är ju trots allt inte varje dag man är i LA, så vi drog till Debbie Reynolds och köpte ett 20-klass kort. Det kostade bara 140 dollar (typ 1000 kr.), heeeelt galet billigt! Det är liksom en tredjedel av det svenska priset och ändå får man minst dubbelt så bra klasser! Vääärt! :)
Idag blev det en hiphop klass för en kille som heter Jian och en wacking klass för en tjej som jag inte minns namnet på. Båda klasserna var helt underbara! Jag känner mig redan superinspirerad :D Tyvärr så orkade vi inte ta fler klasser idag, vi var ju trots allt ute igår plus att vi är ganska sletna från flyget också. Nu ska jag lösa detta problem genom att ta en powernap! :D

C ya! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0