Gotta love L.A

Stekande sol, maxad dansglädje, billigt smink och sköna människor. Los angeles - I love you!

Här är det kväll, klockan är snart halv 1 och vi ska sova. Imorn ska vi upp tidigt och ta en stretch-klass hos "knark-polisen" på andra sidan gatan (ni som har följt mina inlägg vet!). Vi har ju trots allt köpt ett 8-klass kort så vi får försöka använda upp det, dessutom kan vi behöva stretcha ut våra ömma kroppar efter dagens fullspäckade dansschema: först Jason Wright, sen Gigi Torrez och sist Kyle Hanagami. Tre freaking amazing klasser! :D

Idag har vi också hunnit med lite shopping. Köpte smink för ca. 1000 kr. i know, stört mkt pengar men jag hade behövt köpa det hemma förr eller senare och då hade det gått på minst 2500:- = värt!

Utöver allt detta så har vi bokat Paris-biljetter! Woop woop! Och Erik ska med! Woop woop! :D vi åker på fredag den 9onde från Göteborg så jag tänkte nog åka ner till västkusten några dagar tidigare och hänga lite - ännu mera woops! Sen blir ser Paris fredag-tisdag! Hell yeah!

Men nu blev jag helt trött av allt detta fantastiska så nu ska jag ta och sova! God natt mina kära medmänniskor - and i love you, random citizen!

- Peace! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0