Dag 8

Fan va jag är glad att vi är i LA! Ja, jag kände det lite extra just nu när jag skulle börja skriva och tänkte tillbaka på dagen. Idag har vi tagit två feeeta klasser och jag har återigen fått massa inspiration. Men damn vad jag har tappat mitt koreografi-sinne! Känner mig lite smått efterbliven ibland... Jag skyller på Åsa och all freestyle som vi håller på med. FAST Åsa har ju gjort att vi har swag innan koreografin drar igång. Ni vet, den lilla biten när man står och "känner det" - vi rockar då! Synd bara att resten inte håller samma standard... Fast vi är ju trots allt här för att lära och utvecklas, och det gör vi faktiskt! :D

Nu ska vi duscha, fixa oss, dra på oss niciga kläder och ut å göra stan! Party people in the house! :D

Peace och kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0