Music in the woods!

Igår hade pytte-lilla Sköldinge finbesök av ingen mindre än Emil Jensen (Ni som inte vet vem han är, kolla upp!). Det var en riktigt grym kväll med en blandning av stand-up och musik. Verkligen en helskön, aningen bitter (alltså precis i min smak), man med en grym känsla för entertainment. Och han var här på liiiiiiilla Åsa Folkhögskola. Så kan det gå!

Idag har min fot av någon konstig anledning strejkat och då ska det tilläggas att det INTE är den omtalade mongohögerfoten utan den helt vanliga vänsterfoten. Helt otippat! Dock så känns det mycket bättre nu. Det kan i och för sig vara för att jag ställde mig och dansade lite, blev varm och glömde av att jag hade ont. Det är det musik och dans gör med min kropp, får den att glömma allt det onda. Lite som en värktablett med en enda bivärkning: träningsvärk och mer smärta i den kroppsdel som gjorde ont innan dansandet påbörjades. Men den funkar bra så länge man inte slutar dansa eller senare tar ett/flera glas vin. Det sistnämnda är ju uteslutet här eftersom vi har alkoholfria veckor så det är bara att dansa på tills man är så trött att man däckar innan man hinner känna av smärtan.


Peace! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0