Locking! :D

Idag är jag inspirerad igen! TACK! Jag har känt, sedan vi kom hit, att klasserna har varit helt okej - nice men inte "woohoo" - men idag så ändrades allt! Idag var första gången som jag på riktigt har uppskattat locking och dessutom känt mig riktigt inspirerad till att träna och dansa. Det känns så jääääkla bra!!! Wiiiiii! :D:D:D

Dessutom så tog jag och Elin tag i korreograferandet med gruppen (O.R.D) och gjorde klart våran första del på showen. Tyvärr så är Elmaze sjuk så vi fick klara oss själva. Det känns som om det kommer att bli en tung show!!!

Nu är det dags för middag och efter det ska jag och Elin vara lite hurtiga och gå ut och springa Sköldinge-spåret. Vi har inte gjort det riktigt så mycket som vi hade planer på i början, men idag är det dags att ta tag i oss själva. Dessutom ska vi belöna oss själva med att basta efteråt! :) Allting blir så mycket lättare när man har en morot att jaga efter! :D

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0