Back to the 90's

Nu har jag äntligen lyckats ta mig ur sängen och käkat frukost. Gårdagen som bara skulle vara en så kallad "chill"-fest blev lite mer än så. Dock så mår alla ungefär lika dåligt så det går liksom på ett ut. Vi är alla på samma nivå så det är bara som om vi har sänkt den allmäna standarden helt enkelt.

Ikväll är det dags för 90-tals fest och vi ska gå ALL IN (på outfitten då, inget annat...). Jag, Elmaze och Elin ska vara TLC! Jepp, you heard me. Tre vita brudar are going black. Dom säger ju "once you go black you'll never go back", så vi får väl se hur detta kommer att sluta. Blider på resultatet kommer självklart i nästa inlägg!

Nu ska jag och gänget dra in till Katrineholm aka. "stan" - Jag vet, det känns VÄLDIGT fel att säga stan om den lilla hålan. Första gången som vi hade samling med folkhögskolan var personal "från stan" med och pratade. Min första tanke var "finns det en del av skolan i Stockholm också?" men jag fick snart veta att här så är Katrineholm den så kallade stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0