Nu får det vara nog.

Nu har vi bestämt oss, satt ner foten och riktat in siktet: Det är dags för bättre tider med målet att må så bra som vi möjligen kan. Inte behöva bekymra oss över vad andra ska tänka och tycka utan bara göra allt på det sättet som vi vill. Allting har sin tid, men NU är det vår tid. Så nu ska vi inte låta någon stå i vägen för vårat välmående - Nu får det vara nog!

Eller något i den stilen. Jag känner i alla fall att det är slut på att låta andra människors beteende påverka hur jag mår. Dessutom så måste man ta hand om sig själv, om inte jag gör det, vem ska då göra det? Man ska alltid sätta sig själv i första hand, det är trots allt bara detta livet man får på sig, så varför slösa bort det på att tillfredsställa någon annans behov (så vida man själv inte mår bra av just det då)?

Detta är i alla fall min filosofi och det jag vill leva efter. Sen så blir det inte alltid som man har tänkt sig, men nu ska jag faktiskt ge det ett ärligt försök!




Standing strong! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0