Mys i stugan!

Nu är jag hemma hos mammsi (för er som inte följer min blogg så kontinuerligt) och idag har vi börjat dagen med att sitta vid köksbordet och "jobba". Mamma jobbar på riktigt och jag pluggar lite inför Högskoleprovet, vilket är som ett mindre jobb om man verkligen lägger ner energi på det. Det har gått helt okej, men det kan (tyvärr) alltid bli bättre. Idag har jag i alla fall rättat två NOG-delar som jag gjorde på tåget igår och sedan gjort ett testprov som är baserat på det nya provet som kommer att vara nu till nästa helg. Det var faktiskt ganska roligt, lite mer i min stil, så jag hoppas att det går bättre än förra gången.
Men nog snackat om tråkigt plugg, jag är ju här med min älsklings hund som jag har saknat ihjäl mig efter och tydligen så har han saknat mig med! Han är som ett litet plåster på mig och vill sitta i knät och bli buren hela tiden - HUR ska jag kunna lämna honom nu?! Åååh... Men han har det bra här ute på landet. Han luktar inte lika gott men han är minst lika fin fortfarande!
Snart ska jag och mammsi ta bilen till civilisationen, det vill säga Kungsbacka. Vi skulle egentligen åkt till Sätila men jag övertalade mamma om att jag är i starkt behov av ett liiiite större samhälle än Sköldinge-storlek annars kommer jag att bli galen snart så Kungsbacka will do today.
Han kanske inte riktigt är någon fotomodell, it runs in the family - titta på mig bara, så han hanterar inte blixten så bra men han är världens finaste ändå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0