Idol!

Efter en mysig dag på stan med mamma sitter jag nu i soffan och kollar på TV, något som jag inte gjort sedan innan jag började på Åsa! Hur som helst så är det Idol som gäller, vilket jag har missat helt de senaste åren, och jag är chockad! Sen när blev jag 5 år äldre än alla som är med i serien?! Alla är ju pyttesmå! Visst finns det många som är duktiga, men satan va jag känner mig gammal...

Idag har jag och mamma varit i lilla Kungsbacka och ätit lunch, det var verkligen jättemysigt. Sen så tog vi en liten sväng runt i centrum och mamma köpte både nya örhängen och hårfärg till mig! Tack mamma! <3

Nu ska jag återgå till Idol och beundra dom små ynglingarna... PEACE!



Fiiiina mamma (med min halsduk)!



Dricker lite kaffe efter maten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0