Fix you.

Äntligen har jag och Elin tagit tag i oss själva och gjort nästan alla våra så kallad missions. Detta är saker som vi borde gjort för minst två veckor sen men som av någon konstig anledning inte blir av. Tydligen har vi massa andra saker att göra istället och glömmer alltid av våra missions! Men nu har vi lyckats med några:
1. Fixa världens finaste "skylt" till våran dörr - very importante! Borde gjorts direkt vid inflytt!
2. Skaffa två extra madrasser - en till mig och en till någon oväntad gäst.
3. Laga min mysiga stickade tröja - hade ett mindre charmigt hål i en amhålan...
4. Sy på Elins Vatos-Locos-skjort-knapp - style is everything!
5. Hämta ut Elins körkort - kan ju bli en smula dyrt annars...

Nu har vi bara några få kvar vilka är:
1. Fixa visum till USA - Yeaaaaah!
2. Hitta det andra vinglaset som försvann på 90-tals festen - har stått och står fortfarande överst på listan över saker vi borde göra någon dag...

Bild på världens finaste dörr kommer snart upp men tyvärr så är mitt minneskort spårlöst försvunnet... Jag misstänker starkt att min roomie har lånat det... Jag får nog försöka hitta henne och hota henne lite! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0