Back in G-town

Nu är jag tillbaka i Göteborg vilket jag så fint kallade för Gay-town härromdagen - Fråga mig inte vad som hände, men det blev nog form av kortslutning i min hjärna, ingen vettig människa dissar sin egen stad liksom! Första nätterna hemma i stan spenderade jag hos Andrea, supermysigt! Vi fikade, käkade god mat, kollade på Desperate Housewives (dock aldrig samtidigt, men vi gjorde det i alla fall) och dansade.

Lördag-kvällen tillägnade jag min fiiiina vän Mikaela. Vi gick och käka middag på Vasastan och drack alldeles för många glas vin vilket var väldigt trevligt. Däremot så var det inte lika kul på söndagen, så jag stannade i Andreas säng till kl. 1. Myyyyyspys! Hennes säng kan ju vara den skönaste!

Det har inte bara varit roligt och mysigt hemma, i lördags var det allvar! Högskoleprovet stod på tur. Men om jag ska vara ärlig har jag inga större förhoppningar om resultatet, jag var så ofokuserad att jag funderade på att gå hem efter första passet redan. Det gick helt enkelt inte denna gången. Jag får väl hoppas att (om jag gör det igen) att jag kan ha lite mindre koncentrationssvårigheter och kan göra ett bättre resultat då...

Nu har jag lämnat staden och är hemma i min pappas hus och passar min finfina småsyskon! Dom har lov och jag ställer mer än gärna upp och passar dom :) Imorse blev jag väckt klockan 06.00 av att båda två kom och kröp ner i min säng. Lite väl tidigt för min smak men mysigt!

Finfina Mickis!

Pasta med ett halv glas rött i - Tack Mickis! Tur att jag var mätt...

Andy på DF posar loss!

Working it @ Dansforum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0