Sunny side of life!

Jag vet, jag är inte så duktig på att uppdatera men nu ska jag göra det i alla fall. Den här veckan har verkligen sprungit förbi! Jag har ingen aning hur det hände men helt plötsligt är det lördag igen - galet! Veckan har varit fullspäckad med massa grym dans, vi hade en tung hiphop-klass med Damon Frost i torsdags, det var verkligen på tiden! Vi har haft Yeya tidigare, vilket har varit grymt kul för vi har kört koreografi men det är inte det vi behöver. Vi behöver freestyle och det var det vi körde hela lektionen i torsdags så jag är nöjd! :)

Igår var det locking igen och det var också awesome! Lockingen har verkligen lossnat för mig och det känns så grymt kul! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna freestyla i den stilen men nu är det inga problem! Dessutom så får jag massa uppmuntrande ord om min utveckling vilket gör det ännu roligare att träna mer.

Men som sagt, helg igen, och som (nästan) alltid är det sol här i lilla Sköldinge! Wiiii! Det går verkligen inte att förstå att det är mitten av November, här är vädret som om det vore September! Lycka! <3



Soooool-pose! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0